linneaaahtii

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

Tack!

Av Linnea - 29 mars 2014 15:28

Goddag!
Silket underbart väder vi har idag? Eller nu vet ju inte jag vart ni läsare bor någonstans men här i Malmö är det strålande sol och ganska varmt faktiskt. Eller jag är ju inte ute eller har inte ens varit utomhus sen i onsdags pga varit väldigt sjuk. Men det ser väldigt varmt och gott ut, är det någon Malmöbo som varit ute idag som kan tala om för mig om det är varmt ute eller bara soligt? :)
Rörigt inlägg men men.
Rubrikens mening:
Jag vill tacka er alla som klickat in här under veckans gång och som sagt betyder det galet mycket för mig.
Över 32 sidovisningar och över 8 unika besökare och det kanske låter lite i era öron men det struntar jag i för det gör mig glad iallafall. :D

Helgens planer!
Idag: Bara fortsätta ta det lugnt och vila upp mig ordentligt. Bli frisk.
Imorgon (söndag): Kanske gå ut en liten runda med mamma och få lite sol i min bleka hy och bara vara utomhus lite grann, få i mig fräsch syre. Istället för att sitta inomhus, det brukar bli bättre när jag vart ute så det lutar åt en promenad imorgon med mamma och kanske hyra en film? Vi får la se det.
Veckans planer!
Måndag: Skola från 10-12 och sedan hem och tagga till ridning vid 17. Ska hoppa Nora Lee om det inte är byte av hästar (vilket jag inte hoppas för Nora är så fin ju..).
Förra måndagen förresten så red jag på Nora Lee och vi började med att värma upp inne i ridhuset först i alla gångarter och sedan efter det red vi ut till flisen där vi red resten av timmen. Det var strålande sol och ganska varmt förutom i vinden för då var det lite kyligt faktiskt.
Men vi övade på att ställa hästarna, kunna öka och minska tempo, ha kontroll och ha enbart kul ute lite. Även mycket träning på vägarna och avstånd och liknande träning.
Nora var väldigt fin (som alltid) och väldigt rolig och pigg att rida. Hon var som mest fin i uppvärmningen i ridhuset och början när vi ridit ut till flisen men sen kom motorcyklar precis bredvid flisen på andra sidan som hon alltid blir rädd för och spänner sig. Hon hoppade till flertal gånger, började öka i gångarterna många gånger och blev väldigt spänd och stark vilket var mindre kul. Men till slut la hon ner och blev fin igen och hela passet i sig var underbart.
Tisdag: Skola från 10-12 och sen hemma hela dagen.
Onsdag: Skola från 10-12 och sen tagga ridning vid 19:30 på Iris.
Förra onsdagen hade vi ett dressyrpass vilket jag redan skrivit om. Men ska bli roligt.
Torsdag: Skola 10-12 och sen hemma hela dagen.
Fredag: Skola från 10-12 och sen tagga Let's Dance vid 20:00!

Så ser min helg och vecka ut.
Ha det bra!

Bild tagen av:
Amandah Carlsson
Nattstad.se/tiepamandahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 5 april 2014 12:59

Ja, jag lägger ner bloggen. Kommer ha den kvar för vet inte hur man tar bort den. Men jag kommer sluta med bloggandet för vill helt enkelt inte. Hejdå.. ...

Av Linnea - 5 april 2014 09:28


Mamma & pappa Jag älskar er... Vill ha dessa!!

Av Linnea - 4 april 2014 09:00


Godmorgon på er solstrålar! Så vackert och fint väder vi har idag, solen skiner, fåglarna kvittrar, skriker och sjunger utanför fönstret. Gräset, blommorna och all natur grönskar för var dag solen står på och allt jag tänker på nu om dagarna är: "S...

Av Linnea - 2 april 2014 12:44


Goddag på er läsare! Har inte fått en elak kommentar nu medan jag var i skolan vilket känns jättebra och väldigt tryggt. Iallafall så har jag kommit hem från skolan nu efter en tung uppsats i engelska som var ett nationellt prov. Men jag klarade ...

?

Av Linnea - 2 april 2014 09:05


En sak jag inte förstår är varför personer klickar sig in här och hos andra personers bloggar, lägger ner sin tid för att sedan bli irriterade, skriva kränkande elaka kommentarer och sen klicka sig ur igen. Varför? Ärligt talat! Fick en kommentar ...

Presentation


Linnea Ahti
15 år gammal
Malmö bo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards